četrtek, 8. november 2012

The end of November...was even more crazy!

Modna revija v POP-UP domu ! ! !

V poletnem času še, sem dobila klic Metke Pinezić. Bil je klic na sodelovanje k Pop-up domu. Ideja, ki mi je bila takoj res všeč. In ekipa v kateri je spet Marko Orel me je še posebno razveselila. Ob priložnosti, jih predstavim z intervjujem. Kakor tudi Anjo Kert, ki je poskrbela za make-up in YoungMičStyling ekipo! Luka hvala. 

3.11.2012 se je na Vegovi 2, v Pop-up domu zgodila predstavitev prodajne kolekcije Kristine Lovko in Nike Ravnik.

Inspiracija za realizacijo kolekcije sega v kolekcijo Sence in Gdč. Urbanova. Iz teh kolekcij sem izpeljala, prečistila oblačila v nosljivo/prodajno. Dodala sem nove kose oblačil, ki se bodo še naprej razvijali skozi moje kolekcije. 
Sama vedno črpam iz ljubezni, lepote in sreče. Všečna slika koncepta ! 


Anja ( Immortal ) foto: Matevž Kosterov 

Nataša (Immortal) foto: Tine Sršen


Anja  foto: Matevž Kosterov 

Maja Matovič foto: Matevž Kosterov 

Ami foto: Matevž Kosterov 

Teja Sedovšek foto: Matevž Kosterov 

Eka ( Model Group) foto: Matevž Kosterov 

Tiana ( Immortal ) foto: Matevž Kosterov 

Sponzorji, ki so zaslužijo posebno pozornost pa so:

LP bar ( Novi Trg 2, Ljubljana)
XXI gostilnica (Rimska 21)
Proevent d.o.o. ( Dunajska 10, Ljubljana)
Društvo MOST (slovenijareport.si)
Nora Na Petke (http://www.noranapetke.si/ )
Young Mič Styling ( Igriška ulica 10, Ljubljana)