ponedeljek, 24. maj 2010

"Moje misli"


Za izhod moje nove kolekcije, so krive Moje Misli. Med razvojem idejnega koncepta sem bila pozorna na resničnost sporazumevanja in slikovitega izražanja človeka v družbi. Ugotovila sem, da se ljudje bistveno bolj kvalitetno, skoraj nemoteče, izražajo z obrazno mimiko in kretnjami. Tako izražamo čustva. Ljudje to velikokrat skrivamo, prikrivamo in nadzorujemo.



Uporabila bom tehniko sitotiska in z nizanjem sličic, ustvarila zgodbo. Poigravanje z materjali in tehniko, daje kolekciji rdečo nit. Sitotisk je reliefen :)


kolekcijo bom predstavila 28.5.2010 ob 21,

kavarna LP, Novi trg 3, Ljubljana


Vabljeni!

http://www.napovednik.com/dogodek138381_moje_misli

(Fotograf Blaž Žnidaršič, vizažistka Anja Kert, manekenska šola Bernie models, podjetje Pobles, Mič styling z ekipo, Nora na petke, tiskarna Eggotrip, Foto Žnidaršič, Foto Boni, Costella in Fructal s pijačo in gostitelji Kavarna LP-lepi pozdravi Leila in Petra)